ویلای دوبلکس مدرن در شهرک ساحلی سرخرود

دهکده‌های توریستی سرخرود, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 26,000,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک: شهرکی
قیمت 26,000,000,000
متراژ ۵۰۰
زیربنا 350
تعداد اتاق 4
وضعیت ملک موجود
کد ملک 712076

توضیحات

 

 با سلام

 

✖️فروش ویلای مدرن و فول امکانات در شهرک لاکچری و ساحلی در منطقه سرخرود✖️

 

 

◾مشخصات این ویلای سوپر لوکس

 

▪️۵۰۰ متر زمین خوش قواره

▪️۳۵۰ متر بنای دوبلکس مدرن

▪️فضای داخلی شیک و جذاب

▪️مبله کامل

▪️۴ مستر روم زیبا

▪️دارای آسانسور

▪️مجهز به سیستم BMS

▪️سیستم سرمایشی و گرمایشی VRF

▪️ استخر چهار فصل

▪️تراس قابل چیدمان

▪️روف گاردن رویایی دارای جکوزی

 

 

 

⏪اطلاعات تکمیلی در رابطه با شهرک⏩

 

◀️این ویلای لوکس و مدرن در یک شهرک ساحلی جوان در منطقه برند سرخرود واقع شده است،شهرک مد نظر در حال ساخت بوده و به بهره‌برداری کامل نرسیده است و با توجه به اینکه ،این شهرک جوان دارای تمامی معیارهای یک شهرک برند و لاکچری میباشد ،میتوان پیش‌بینی کرد که در آینده‌ای نزدیک و بعد از بهره‌برداری کامل ،این شهرک ساحلی جهش قیمتی چشمگیری را تجربه خواهد کرد ،به همین دلیل خرید این ویلای جذاب علاوه بر آنکه امکان اقامت شما را در بهشت ساحلی سرخرود فراهم میسازد،به رشد سرمایه شما کمک خواهد کرد.

 

◀️این شهرک ساحلی حدودا ۱۰ هکتار مساحت دارد و دارای ۱۵۰ قواره ملک میباشد،متراژ قواره‌های شهرک از حدود ۵۰۰ متر تا ۸۰۰ متر میباشد و این موضوع باعث میشود تا ویلاهای شهرک در فاصله مناسبی از هم قرار بگیرند و دارای حریم خصوصی ایده‌ال باشند‌

 

◀️طبق اساسنامه این شهرک ،محل ساخت ویلا در هر یک از قطعات شهرک مشخص شده است ،علاوه بر این، ساخت ویلا در این شهرک جذاب با محدودیت ارتفاع و سطح اشغال همراه میباشد تا بعد از بهره‌برداری کامل شهرک ،تمام ویلاها دسترسی مطلوبی به نور طبیعی و مناظر اطراف داشته باشند.

 

◀️ویلاهای این شهرک ساحلی هوشمند و مجهز به سیستم BMS میباشند ،با بهره‌مندی از سیستم پیشرفته ،مالکین محترم میتوانند از راه دور مواردی مانند سیستم روشنایی،سیستم آبیاری ،سیستم سرمایشی و گرمایشی ،دزدگیر،دوربین مداربسته و درب ورودی ویلای خود را کنترل نمایند.   

 

◀️سیستم سرمایشی و گرمایشی این شهرک ساحلی ،VRF میباشد که یکی از جدید‌ترین و پیشرفته ترین سیستمهای تاسیساتی میباشد،مزایای استفاده از سیستم مدرن به شرح زیر میباشد..

✔️مصرف بسیار کم انرژی

✔️اشغال فضای کم

✔️عدم آسیب به زیبایی ساختمان

✔️امکان استفاده همزمان از سیستم گرمایشی و سرمایشی

✔️امکان تنظیم جداگانه دما برای فضاهای مختلف براساس نوع کاربری آن

✔️امکان کنترل سیستم از راه دور

 

◀️این شهرک ساحلی نوساز دارای گیت نگهبانی ۲۴ ساعته و مشاعات وسیع میباشد و از طریق خیابان ده متری اختصاصی به حریم ساحل متصل میشود و ساکنین این شهرک زیبا میتوانند با چند قدم پیاده روی به ساحلی وسیع ،باشکوه و رویایی دسترسی خواهند داشت.

 

◀️ویلاهای مدرن این شهرک لاکچری،با استفاده از متریال برند ساخته شده‌اند و دارای استخر ،جکوزی و آسانسور میباشند و بدیهی است که این شهرک رویایی بدلیل کیفیت بالای ویلاها در آینده‌ای نزدیک جز شهرکهای برند و عیان نشین منطقه خواهد بود.

 

 

 

❎توضیحات تکمیلی منطقه سرخرود❎

 

✅سرخرود یکی از شهرهای زیبای مازندران است که مابین شهر محمودآباد و فریدون کنار و در امتداد نوار ساحلی واقع شده است،ساحل شنی سرخرود یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی در شمال کشور میباشد،با وجود گسترش سریع این منطقه ،ساخت و ساز اصولی در امتداد ساحل و رعایت حریم قانونی دریا باعث شده تا رشد این منطقه آسیبی به زیبایی بکر و طبیعی ساحل سرخرود وارد نکند،با خرید ویلا در سرخرود به آسانی میتوانید به یکی از جذابترین سواحل ماسه‌ای مازندران دسترسی داشته باشید.

 

✅سرخرود نزدیکترین شهر ساحلی به تهران است و با ۳ ساعت رانندگی از طریق جاده هراز در دسترس میباشد،با خرید ویلا در سرخرود هر زمان که تمایل داشته باشید به آسانی میتوانید به این بهشت ساحلی سفر کنید و اوقات فراغت خود را در ویلای شخصیتان سپری کنید.

 

✅سرخرود جوان‌ترین منطقه برند در شمال کشور است و بدلیل پتانسیل عالی و ظرفیت فراوانی که دارد به سرعت در حال رشد و گسترش میباشد  و قیمت ملک در این منطقه دائما در حال افزایش است به همین دلیل ،خرید ویلا در سرخرود علاوه بر آنکه امکان اقامت شما را در این بهشت رویایی فراهم میسازد ،در کوتاه مدت باعث رشد چشمگیر سرمایه شما خواهد شد.

 

 

 

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان ،هماهنگی بازدید و خرید تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۱ شب پاسخگوی شما هستم.

 

شیما قیصریان

 

با توجه به نوسانات بازار لطفا جهت استعلام قیمت روز تماس بگیرید.

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (998)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 556
نمایش داده شده: 148
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۳-۱۷ ۰۶:۵۹:۰۳
انقضا: ۱۴۰۹-۰۲-۱۱ ۰۶:۲۸:۵۷
دسته بندی: ویلا

نظرات کاربران

سلام،دید دریا هم داره؟

اضافه کردن نظر