خرید ویلا مبله در سرخرود

دهکده‌های توریستی سرخرود, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 5,500,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک:
قیمت 5,500,000,000
متراژ 203
زیربنا 185
تعداد اتاق 3
وضعیت ملک موجود
کد ملک 9074

توضیحات

با سلام


فروش فوری ویلا دوبلکس در سرخرود....❕❕❕

 

آماده‌ی اقامت و مناسب سرمایه گذاری.....❗️❗️❗️

 

❎مــــشــخــصــات ویـــــلا

✅۲۰۳ متر زمین
✅۱۸۵ متر بنا دوبلکس
✅خوش نقشه و خوش ساخت
✅بازسازی شده
✅۳ خواب نورگیر دارای کمد دیواری( دو خواب مستر)
✅دو خواب طبقه اول
✅مبله کامل
✅سیستم آبیاری هوشمند
✅آیفون تصویری هوشمند
✅حیاط باغچه کاری شده دارای درختان میوه و گیاهان زینتی
✅پمپ و مخزن آب ۳۵۰ لیتری
✅چاه آب با پمپ مجزا
✅تراس قابل چیدمان
✅استخر نیمه کاره مسقف به مساحت ۲۰ متر
✅سند تک برگ

 


◾️این ویلا در دهکده سیاهکلا سرخرود واقع شده و بدلیل فاصله بسیار کم این دهکده تا شهر سرخرود ، دسترسی آسان به امکانات و خدمات شهری برای شما میسر خواهد بود.

◾️دهکده توریستی سیاهکلا یکی از زیباترین و معروف‌ترین مناطق سرخرود میباشد ، این دهکده توریستی دارای امکانات رفاهی کامل میباشد و با خرید ویلا در سیاهکلا سرخرود ، میتوانید اقامتی با رفاه کامل را تجربه نمایید.

◾️دهکده سیاهکلا سرخرود ، لوکیشنی توریست پذیر است و غالب جمعیت این دهکده را افراد غیر بومی تشکیل داده‌اند ، از ویژگی بارز این دهکده توریستی محیط امن و آرام این منطقه میباشد ، اگر شما هم در جستجوی لوکیشنی ایده‌ال برای اقامت هستید ، خرید ویلا در سیاهکلا سرخرود را به شما پیشنهاد میکنم.

◾️دهکده سیاهکلا سرخرود در فاصله بسیار کمی از دریا واقع شده است ، با خرید ویلا در سیاهکلا سرخرود در زمان اقامت به راحتی میتوانند به دریا و ساحل رویایی این منطقه دسترسی داشته باشند.

◾️دهکده سیاهکلا سرخرود جز مناطق جوان و در حال رشد میباشد و بدلیل پیشرفت و توسعه سریع این منطقه ، خرید ویلا در سیاهکلا سرخرود ، انتخابی مناسب برای سرمایه گذاری است.

✖️مــــعــــرفی ســــرخـــــرود✖️


✔️سرخرود یکی از جذابترین شهرهای مازندران میباشد که مابین شهر محمودآباد و فریدون‌کنار ، و در امتداد دریای خزر واقع شده است ، سرخرود یک شهر آرام و زیبا با طبیعتی رویایی است ،این شهر زیبا نزدیکترین شهر ساحلی به تهران است و دسترسی بسیار آسانی دارد ، اگر شما هم قصد خرید ویلا در نقطه‌ای از مازندران را دارید که هر زمان تمایل داشتید به آسانی بتوانید به آن دسترسی داشته باشید، خرید ویلا در سرخرود ، انتخاب مناسبی برای شماست‌.


✔️نوار ساحلی سرخرود یکی از زیباترین سواحل ماسه‌ای شمال کشور است ، ساحلی وسیع ، پاکیزه ، باشکوه و رویایی که در نگاه اول مجذوب آن خواهید شد ، ساحلی که میتوان ساعتها از تماشای آن لذت برد ، با وجود رشد سریع سرخرود ، ساخت و ساز اصولی در امتداد ساحل و رعایت حریم قانونی دریا موجب شده تا زیبایی بکر و طبیعی ساحل این منطقه به خوبی حفط شود ، با خرید ویلا در سرخرود ، به راحتی میتوانید به یکی از رویایی ترین سواحل شمال کشور دسترسی داشته باشید.


✔️سرخرود یک شهر رویایی است ، رودخانه هراز از میان این شهر زیبا میگذرد و به دریای خزر میریزد ، محوطه سازی حاشیه رودخانه مکانی جذاب را برای تفریح و پیاده روی ساکنین شهر و مسافران ایجاد کرده است ، جذابیت دیگر شهر سرخرود تالاب پرندگان این شهر میباشد که نظیر آن را هیچ جای دیگری نخواهید دید ، این تالاب هر ساله در فصل زمستان میزبان تعداد زیادی قوی مهاجر بوده و حضور این پرندگان یکی از چشم نواز ترین جاذبه‌های طبیعی ایران را به وجود می‌آورد ، با خرید ویلا در سرخرود ، میتوانید از دسترسی همیشگی به این جاذبه طبیعی کم‌نظیر لذت ببرید.


✔️سرخرود جوانترین منطقه برند ساحلی در مازندران است ، این شهر رویایی محبوبیت بسیار زیادی در میان خریداران ملک ، سرمایه گذاران و سازندگان دارد‌ و به همین دلیل بازار خرید و فروش ملک در این منطقه بسیار پر رونق بوده و این شهر ساحلی پیوسته در حال رشد و توسعه میباشد و این امر موجب شده تا نرخ قیمت ملک در سرخرود دائما در حال افزایش باشد و دلیل جذابیت منطقه سرخرود در میان خریداران ملک و سرمایه گذاران نیز همین میباشد ، سرخرود یک شهر بسیار جوان است و ظرفیت بسیار زیادی برای رشد و پیشرفت دارد و میتوان پیشبینی کرد که آینده این شهر ساحلی بسیار درخشان خواهد بود در واقع میتوان گفت که خرید ویلا در سرخرود یکی از هوشمندانه ترین روشهای سرمایه گذاری است.

✔️سرخرود یک شهر توریستی و گردشگری چهار فصل است،آب و هوای مطبوع،طبیعت رویایی،محیط دنج و ارام،امکانات رفاهی و تفریحی و دسترسی آسان به این منطقه موجب شده تا سفر به سرخرود در هر فصلی از سال جذابیت خاص خود را داشته باشد ، با خرید ویلا در سرخرود ، در هر فصلی از سال میتوانید به این بهشت رویایی سفر کنید و از اقامت در این شهر جذاب ساحلی لذت ببرید.

 

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان ، هماهنگی بازدید و خرید ، تماس بگیرید‌.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (998)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 928
نمایش داده شده: 40
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۲-۱۵ ۱۰:۵۰:۵۳
انقضا: ۱۴۰۸-۰۸-۰۴ ۱۰:۵۰:۵۳
دسته بندی: ویلا

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر