زمین سنددار در سیاهرودسر سرخرود

دهکده‌های توریستی سرخرود, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 2,925,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک:
قیمت 2,925,000,000
متراژ 225
کد ملک 9003
وضعیت ملک موجود

توضیحات

با سلام


دهکده توریستی سیاهرودسر ، لوکیشنی ایده‌ال برای اقامت و سرمایه گذاری است....❗️❗️❗️


با خرید زمین در دهکده سیاهرودسر ، از اقامت و سرمایه‌گذاری در منطقه برند سرخرود ، لذت ببرید....❕❕❕

 

با معرفی یک زمین خوش قیمت در دهکده سیاهرودسر سرخرود ، در خدمت شما عزیزان هستم...❗️❗️❗️

 

◾️مــــشــخـــصــات زمـــیـــن
☑️۲۲۵ متر
☑️۱۰ متر بر
☑️داخل بافت
☑️سند تک برگ

 

✔️زمین مد نظر در کوچه هشت متری و کاملا توریست نشین واقع شده است ، اطراف زمین ساخت و ساز شده و انشعابات کامل نیز سر زمین قرار دارد.


✔️این زمین در موقعیت مکانی عالی در دهکده سیاهرودسر سرخرود قرار گرفته است.


✔️سیاهرودسر یکی از زیباترین دهکده‌های توریستی منطقه سرخرود میباشد و لوکیشنی قوی برای سرمایه گذاری و اقامت است ، این دهکده زیبا در حد فاصل شهر سرخرود و‌ محمود آباد قرار گرفته است و به دلیل فاصله بسیار کم این دهکده تا شهر سرخرود و محمودآباد ، بعد از ساخت ویلا ، در زمان اقامت در دهکده سیاهرودسر سرخرود به راحتی میتوانید به خدمات و امکانات شهری دسترسی داشته باشید و اقامتی لذت بخش را تجربه کنید.


✔️سیاهرودسر لوکیشنی فوق‌العاده با امکانات کامل رفاهی است ، ورودی اصلی این روستا خیابانی عریض میباشد و تمامی معابر این روستا آسفالت و نورپردازی شده است.
نه

✔️دهکده سیاهرودسر ، لوکیشنی توریست پذیر میباشد و درصد زیادی از جمعیت این روستا را افراد غیر بومی تشکیل داده‌اند به همین دلیل محیط این روستا فوق‌العاده دنج و آرام است و گزینه‌ای مناسب برای اقامت میباشد ، اگر شما هم در جستجوی یک لوکیشن امن و آرام برای اقامت هستید خرید زمین و ساخت ویلا در سیاهرودسر سرخرود را به شما پیشنهاد میکنم.


✔️سیاهرودسر در موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ایی واقع شده است و دسترسی به دریا از این دهکده بسیار آسان است ، با خرید زمین و ساخت ویلا در سیاهرودسر سرخرود در زمان اقامت به راحتی میتوانید به دریا و تفریحات ساحلی دسترسی داشته باشید.

 

 

❎اطـــلاعـــــات تــکـــمـــیلی❎

 

✅سرخرود از محبوب‌ترین شهرهای ساحلی در مازندران است و اصلی ترین دلیل محبوبیت این شهر ، ساحلی رویایی و چشم نوازش میباشد ، با وجود ساخت و ساز گسترده و پیشرفت سریع این منطقه ، ساحل سرخرود همچنان جذابیت و شکوه طبیعی خود را حفظ کرده است ، این شهر زیبا دارای ساحل شنیِ وسیع و پاکیزه‌ای میباشد که در نگاه اول مجذوبش خواهید شد علاوه بر این در تمام نقاط این منطقه ، مسیرهای برای دسترسی عموم مردم به ساحل وجود دارد ، پس میتوان نتیجه گرفت اولین مزیت خرید زمین و ساخت ویلا در سرخرود دسترسی به ساحل رویایی و زیبای این منطقه میباشد.


✅سرخرود یک منطقه برند است که در سالهای اخیر به سرعت در حال رشد و پیشرفت بوده است ، از طرفی این شهر ساحلی بسیار جوان میباشد و دارای ظرفیت لازم برای رشد میباشد و آینده بسیار درخشانی را پیش روی خود دارد ، به همین دلیل میتوان گفت خرید زمین در سرخرود یک روش مناسب و سودآور جهت سرمایه گذاری است.

 

✅سرخرود نزدیکترین شهر ساحلی به تهران است و فقط ۲۲۰ کیلومتر تا پایتخت فاصله دارد به همین دلیل با خرید زمین و ساخت ویلا در سرخرود هر زمان که تمایل داشته باشید با ۳ ساعت رانندگی در جاده هراز میتوانید به ویلای خود دسترسی داشته باشید و از سپری کردن آخر هفته‌ها و تعطیلات در طبیعت زیبای مازندران لذت ببرید.


✅سرخرود فقط یک شهر ساحلی نیست منطقه‌ای رویایی است که در میان شالیزارهای معطر ، روستاهای توریستی زیبا و آبندانهای چشم نواز قرار گرفته است ، رودخانه هراز از میان این شهر گذشته و به دریا میریزد و بر زیبایی این شهر افسونگر افزوده است ، اما مهم‌ترین و خاص ترین جاذبه طبیعی سرخرود ، تالاب پرندگان این شهر میباشد که هر ساله در فصل زمستان میزبان هزاران قوی مهاجری است که در مسیر مهاجرت خود مدتی را هم میهمان شهر سرخرود هستند ، حضور این پرندگان یکی از بینظیرترین مناظر طبیعی را ایجاد میکند و گردشگران و طبیعت دوستان مشتاق برای تماشای این جاذبه طبیعی فوق‌العاده به سرخرود سفر میکنند ، با خرید زمین و ساخت ویلا در سرخرود به راحتی میتوانید به یکی از خاص‌ترین جاذبه‌های طبیعی مازندران دسترسی داشته باشید .

 


لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان ، هماهنگی بازدید و خرید ، تماس بگیرید.


با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم‌.

شیما قیصریان

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (998)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 954
نمایش داده شده: 45
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۲-۳۰ ۱۱:۴۹:۵۵
انقضا: ۱۴۰۸-۰۸-۱۹ ۱۱:۴۹:۵۵
دسته بندی: زمین

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر