خرید زمین شهرکی در شهر سرخرود

بافت شهری سرخرود, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 3,960,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک: شهرکی
قیمت 3,960,000,000
متراژ 220
کد ملک 9017
وضعیت ملک موجود

توضیحات

با سلام


با معرفی یک قواره زمین شهرکی واقع در بافت شهری در خدمت شما عزیزان هستم...❕❕❕


با خرید این زمین شهرکی در شهر سرخرود ، از سرمایه‌گذاری تضمینی در یک شهر برند و ساحلی لذت ببرید....❗️❗️❗️


✖️مــــشــــخـــصــات زمـــیــــن
✔️۲۲۰ متر
✔️۱۰ متر بر
✔️داخل بافت
✔️کاربری مسکونی
✔️سند تک برگ
✔️جواز ساخت
✔️دارای انشعابات
✔️نگهبانی ۲۴ ساعته
✔️کوچه ۱۲ متری


◾️زمین مد نظر در یک شهرک نوساز و در حال توسعه در موقعیت مکانی عالی در شهر سرخرود واقع شده است و گزینه‌‌ای بسیار مناسب جهت سرمایه گذاری است ، با خرید این زمین همراه با رشد و پیشرفت شهرک ، سرمایه شما نیز به سرعت افزایش خواهد یافت.

◾️با خرید زمین شهرکی و ساخت ویلا در بافت شهری سرخرود ، به آسانی میتوانید به ساحل رویایی و چشم نواز این منطقه و انواع تفریحات مهیج ساحلی دسترسی داشته باشید و اقامتی لذت بخش را تجربه نمایید.

◾️ سرخ‌رود یک شهر برند و در حال رشد و توسعه است به همین دلیل رشد اقتصادی زیاد و آینده‌ای روشن برای این منطقه پیش بینی میشود و بدیهی است که خرید زمین شهرکی در بافت شهری سرخرود باعث افزایش چشم گیر سرمایه شما خواهد شد.


◾️با خرید زمین شهرکی و ساخت ویلا در بافت شهری سرخرود ، امکان اقامت در شهری با امنیت و آرامش بالا برای شما فراهم میشود ، سرخرود شهری آرام و بدون ترافیک است و میتوان در آن در کمال آرامش از طبیعت زیبا لذت برد.


◾️سرخرود یک شهر توریستی با زیرساختهای قوی گردشگری است ، امکانات رفاهی عالی این شهر در کنار مناطق مسکونی لوکس و شهرکهای ویلایی جذابش ، باعث شده تا شهر سرخرود بهترین انتخاب برای سکونت افراد غیر بومی باشد.

 

 

❎آشنایی با ســــرخــــــرود❎


✅سرخرود یک شهر زیبا و جوان در بهشت رویایی مازندران میباشد ، این شهر جذاب مابین شهر محمودآباد و فریدون کنار و در امتداد نوار ساحلی واقع شده است.


✅ سرخرود جوانترین منطقه برند ساحلی در مازندران است ، در سالهای اخیر بسیاری از سازندگان و‌ سرمایه گذاران مطرح کشور سرخرود را بدلیل موقعیت جغرافیایی عالی ، همجواری با دریا و دسترسی آسان جهت ساخت و ساز و سرمایه گذاری انتخاب نمودند و این موضوع باعث شد تا سرخرود به سرعت رشد و‌ توسعه پیدا کند و از یک بخش کوچک ساحلی به یک شهر برند و توریستی تبدیل شود ، در حال نیز با توجه به ظرفیت و پتانسیل فوق العاده ای که در سرخرود وجود دارد میتوان پیشبینی کرد که روند رشد این منطقه همچنان ادامه دارد و آینده بسیار درخشانی پیش روی این شهر ساحلی است به همین دلیل میتوان گفت که خرید زمین در شهر سرخرود یک روش هوشمندانه جهت سرمایه گذاری است.


✅سرخرود یک شهر شگفت انگیز با طبیعتی جذاب و رویایی است ، نوار ساحلی سرخرود یکی از زیباترین سواحل در شمال کشور است ، جذابیت ساحل شنی این منطقه به قدری است که در نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد ، ساخت و ساز اصولی در امتداد ساحل این منطقه و رعایت حریم قانونی دریا موجب شده تا ساحل سرخرود مکانی رویایی ، پاکیزه و فوق‌العاده باشکوه باشد ، طبیعت بینظیر سرخرود فقط محدود به ساحل شنی آن نیست ، این شهر زیبا در میان شالیزارهای معطر ، دشتهای سرسبز و آبندانهای چشم نواز واقع شده است ، رودخانه هراز نیز از میان این شهر عبور کرده و به دریا میریزد و این موضوع بر زیبایی خاص سرخرود افزوده است ، علاوه بر همه‌ی اینها یکی از کم‌نظیرترین جاذبه‌های طبیعی ایران در این شهر ساحلی واقع شده است ، تالاب پرندگان سرخرود هر ساله میزبان هزاران قوی مهاجری است که در مسیر سفر خود ، مدتی را در این منطقه اقامت میکنند و با حضور خود یکی از بینظیر ترین مناظر طبیعی را بوجود می‌آورند ، با خرید زمین و ساخت ویلا در شهر سرخرود ، میتوانید در شهری بی نهایت زیبا با طبیعت بینظیر اقامت داشته باشید.


✅سرخرود نزدیکترین شهر ساحلی به تهران میباشد و در فاصله ۲۲۰ کیلومتری آن واقع شده است ، با خرید زمین و ساخت ویلا در شهر سرخرود به راحتی و با ۳ ساعت رانندگی در جاده هراز میتوانید به این بهشت ساحلی سفر کنید و از اقامت در طبیعت رویایی این منطقه لذت ببرید‌.

 


لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر ،مشاوره رایگان،هماهنگی بازدید و خرید تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (998)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 948
نمایش داده شده: 35
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۲-۲۶ ۱۰:۰۶:۳۶
انقضا: ۱۴۰۸-۰۸-۱۵ ۱۰:۰۶:۳۶
دسته بندی: زمین

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر