خرید زمین شهرکی در درویش‌آباد سرخرود

درویش آباد - چاکسر, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 7,500,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک: ساحلی
قیمت 7,500,000,000
متراژ 300
کد ملک 8366
وضعیت ملک موجود

توضیحات

با سلام


با معرفی یک قواره زمین واقع در یک شهرک ساحلی جذاب در منطقه سرخرود ، همراه شما عزیزان هستم....❗️❗️❗️


✖️مـــشــخــصــات زمــــیــن
✔️۳۰۰ متر
✔️بر ۱۲ متری
✔️داخل بافت
✔️کاربری مسکونی


◾️این زمین ارزنده در یک شهرک ساحلی زیبا ، در دهکده توریستی و ساحلی درویش‌آباد سرخرود ، واقع شده است.


◾️شهرک مد نظر در لوکیشنی فوق‌العاده دنج و آرام واقع شده و کاملا توریست نشین میباشد و خرید این زمین گزینه‌ای ایده‌ال برای کسانی است که قصد دارند ویلای رویایی خود را در یک محیط آرام و رویایی بسازند.


◾️این شهرک دارای گیت نگهبانی ۲۴ ساعته و سرایداری بوده و محوطه عمومی بسیار زیبایی دارد.


◾️شهرک مد نظر در فاصله کمی از دریا واقع شده است و با اقامت در آن ، با چند دقیقه پیاده روی به دریا و ساحل ماسه‌ای این منطقه دسترسی خواهید داشت.

 

 


⏩معرفی دهکده ساحلی درویــــش آبــــاد⏪


◀️درویش‌آباد ، معروف ترین منطقه در سرخرود میباشد ، این دهکده زیبا در فاصله بسیار کمی از شهر سرخرود واقع شده است به همین دلیل با خرید زمین و ساخت ویلا در دهکده درویش‌اباد سرخرود به راحتی میتوانید به مرکز شهر و امکانات رفاهی دسترسی داشته باشید.

◀️دهکده درویش‌آباد لوکیشنی توریست پذیر است و غالب جمعیت این منطقه را افراد غیر بومی تشکیل داده‌اند که به قصد تفریح و گذراندن اوقات فراغت از ملک خود استفاده میکنند به همین دلیل محیط این دهکده زیبا به شدت دنج و آرام است و از هر نظر برای اقامت گزینه‌ی مناسبی است.

◀️بیش از ۷۰ درصد از بافت دهکده درویش‌آباد ویلایی نشین میباشد و به دلیل اینکه تعداد آپارتمانها و ساختمانهای مرتفع در این منطقه اندک میباشد ویلاها و شهرکهای این منطقه بدون مشرف بوده و گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که دوست دارند ویلایی با حریم خصوصی مناسب داشته باشند.

◀️دهکده درویش اباد در امتداد نوار ساحلی واقع شده است و دارای ساحلی شنی فوق العاده زیبایی میباشد که در نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد ، اصلی ترین مزیت خرید زمین و ساخت ویلا در دهکده درویش‌اباد دسترسی به ساحل باشکوه این منطقه و تفریحات مهیج ساحلی میباشد.

◀️یکی دیگر از مزیتهای فوق‌العاده دهکده درویش‌اباد سرخرود ، تنوع بسیار زیاد زمینهای آماده فروش میباشد که هر سلیقه‌ای را پوشش میدهد و شما به راحتی میتوانید متناسب با بودجه و سلیقه خود جهت خرید زمین شهرکی و غیر شهرکی در این لوکیشن جذاب اقدام نمایید.

◀️دهکده توریستی درویش‌اباد ، یکی از مناطق برند و در حال رشد مازندران میباشد به همین دلیل قیمت ملک در این منطقه پیوسته در حال افزایش است و شما میتوانید با خرید زمین شهرکی در دهکده درویش آباد سرخرود به رشد سرمایه خود کمک کنید.

 

❎اطلاعات تکمیلی در رابطه با ســــرخــــرود❎


✅سرخرود یکی از جذابترین شهرهای مازندران میباشد که مابین شهر محمودآباد و فریدون‌کنار ، و در امتداد دریای خزر واقع شده است ، سرخرود یک شهر زیبا با طبیعتی رویایی است ، این شهر جذاب نزدیکترین شهر ساحلی به تهران است و دسترسی بسیار آسانی دارد ، اگر شما هم قصد خرید زمین و ساخت ویلا در نقطه‌ای از مازندران را دارید که هر زمان تمایل داشتید به آسانی بتوانید به آن دسترسی داشته باشید، خرید زمین در سرخرود ، انتخاب مناسبی برای شماست‌.


✅سرخرود دارای ساحلی فوق‌العاده زیباست ، ساحل ماسه‌ای این شهر به قدری چشم نواز و جذاب است که در نگاه اول شیفته‌ی آن خواهید شد ، با وجود گسترش سریع سرخرود ، ساخت و ساز اصولی در امتداد ساحل و رعایت حریم قانونی دریا موجب شده تا زیبایی بکر و طبیعی ساحل این منطقه به خوبی حفط شود ، با خرید زمین و ساخت ویلا در سرخرود ، به راحتی میتوانید به یکی از رویایی ترین سواحل شمال کشور دسترسی داشته باشید.

✅سرخرود یک شهر رویایی است ، رودخانه هراز از میان این شهر زیبا میگذرد و به دریای خزر میریزد ، محوطه سازی حاشیه رودخانه مکانی جذاب را برای تفریح و پیاده روی ساکنین شهر و مسافران ایجاد کرده است ، جذابیت دیگر شهر سرخرود تالاب پرندگان این شهر میباشد که نظیر آن را هیچ جای دیگری نخواهید دید ، این تالاب هر ساله در فصل زمستان میزبان تعداد زیادی قوی مهاجر بوده و حضور این پرندگان یکی از چشم نواز ترین جاذبه‌های طبیعی ایران را به وجود می‌آورد ، با خرید زمین و ساخت ویلا در سرخرود ، میتوانید از دسترسی همیشگی به این جاذبه طبیعی کم‌نظیر لذت ببرید.

✅سرخرود جوانترین منطقه برند ساحلی در مازندران است ، این شهر رویایی محبوبیت بسیار زیادی در میان خریداران ملک ، سرمایه گذاران و سازندگان دارد‌ و به همین دلیل بازار خرید و فروش ملک در این منطقه بسیار پر رونق بوده و این شهر ساحلی پیوسته در حال رشد و توسعه میباشد و این امر موجب شده تا نرخ قیمت ملک در سرخرود دائما در حال افزایش باشد و دلیل جذابیت منطقه سرخرود در میان خریداران ملک و سرمایه گذاران نیز همین میباشد ، سرخرود یک شهر بسیار جوان است و ظرفیت بسیار زیادی برای رشد و پیشرفت دارد و میتوان پیشبینی کرد که آینده این شهر ساحلی بسیار درخشان خواهد بود در واقع میتوان گفت که خرید زمین در سرخرود یکی از هوشمندانه ترین روشهای سرمایه گذاری است.

✅سرخرود یک شهر توریستی و گردشگری چهار فصل بوده و دارای آب و هوای مطبوع ، طبیعت روح‌نواز ، محیط آرامش بخش ،امکانات رفاهی و تفریحی و دسترسی آسان میباشد ، به همین دلیل سفر به سرخرود در هر فصلی از سال جذابیت خاص خود را دارد ، با خرید زمین و ساخت ویلا در سرخرود ، در هر فصلی از سال میتوانید به این بهشت رویایی سفر کنید و از اقامت در این شهر جذاب ساحلی لذت ببرید.

 

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان ، هماهنگی بازدید و خرید ، تماس بگیرید‌.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (998)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 946
نمایش داده شده: 53
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۲-۲۵ ۱۲:۲۳:۳۱
انقضا: ۱۴۰۸-۰۸-۱۴ ۱۲:۲۳:۳۱
دسته بندی: زمین

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر