خرید زمین در سرخرود ، با سند شش دانگ

دهکده‌های توریستی سرخرود, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 2,460,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک:
قیمت 2,460,000,000
متراژ 205
کد ملک 7751
وضعیت ملک موجود

توضیحات

با سلام


فرصت خرید زمین داخل بافت در سرخرود...❕❕❕


✖️مــــشــخـــصـــات زمـــیــــن
✔️۲۰۵ متر مربع مساحت
✔️۱۲ متر بر
✔️داخل بافت
✔️سند تک برگ شش دانگ

 

◾️زمین مد نظر در یکی از دهکده‌های توریستی منطقه سرخرود واقع شده است.

 


❌مزایای خرید زمین در این دهکده توریستی ، واقع در منطقه سرخرود ، به شرح زیر میباشد...


❗️این دهکده توریستی به سرعت در حال پیشرفت است و رشد و توسعه پیوسته ، منجر به افزایش دائمی قیمت ملک در این منطقه شده است، به همین دلیل میتوان گفت خرید زمین در این دهکده توریستی واقع در سرخرود ، یک انتخاب مناسب جهت سرمایه گذاری است.


❗️با خرید این زمین در دهکده توریستی سرخرود ، بعد از ساخت ویلا ، در زمان اقامت به راحتی میتوانید به دریا و تفریحات ساحلی دسترسی داشته باشید و اقامتی رویایی را تجربه کنید‌.


❗️این دهکده توریستی در فاصله کمی از شهر سرخرود واقع شده است و یکی از مزایای لوکیشن این زمین ، دسترسی راحت به امکانات و خدمات شهری میباشد ، البته این دهکده توریستی دارای تمامی امکانات رفاهی نیز میباشد.


❗️این دهکده توریستی محیط بسیار امن و آرامی دارد و از هر نظر برای ساخت ویلا و اقامت مناسب است.

 

 

⏪اطلاعات تکمیلی در رابطه با ســـــرخــــــرود⏩

 

◀️سرخرود یکی از شهرهای ساحلی مازندران میباشد که مابین شهر محمودآباد و فریدون‌کنار واقع شده است‌،سرخرود نزدیکترین شهر ساحلی به پایتخت است و تنها ۲۲۰ کیلومتر تا تهران فاصله دارد،با خرید زمین و ساخت ویلا در سرخرود هر زمان که تمایل داشته باشید به راحتی و با ۳ ساعت رانندگی در جاده هراز میتوانید به این شهر زیبا برسید و از اقامت در طبیعت رویایی این منطقه لذت ببرید.

 

◀️سرخرود یکی از خاص‌ترین شهرهای ساحلی مازندران است ،ساحل یکپارچه ، پاکیزه و باشکوه این منطقه جز زیباترین سواحل شنی شمال کشور میباشد،با وجود رشد و توسعه سریع سرخرود،ساخت و ساز اصولی در امتداد ساحل و رعایت حریم قانونی دریا موجب شده تا زیبایی بکر و طبیعی ساحل این منطقه به خوبی حفظ شود ،در واقع اصلی ترین مزیت خرید زمین و ساخت ویلا در سرخرود ،دسترسی آسان و همیشگی به ساحل رویایی این منطقه میباشد.

 

◀️سرخرود یک شهر گردشگری چهار فصل است،آب و هوای مطبوع،طبیعت جذاب،دسترسی آسان،امکانات رفاهی و تفریحی کامل و محیط دنج و آرام این منطقه باعث میشود تا سفر به سرخرود در هر فصلی از سال تجربه‌ای دلچسب و لذت بخش باشد ، با خرید زمین و ساخت ویلا در سرخرود ، فصل گرما را میتوانید با استراحت در کنار ساحل و لذت بردن از تفریحات مهیج ساحلی سپری کنید و در فصل سرما به تماشای جذابترین منظره طبیعی ،یعنی تالاب قوهای مهاجر بنشینید.

 

◀️سرخ‌رود یکی از مناطق ساحلیِ برند در شمال کشور است اما برخلاف اکثر مناطق برند ،که عموما مناطقی قدیمی و اشباع شده هستند،سرخرود یک شهر جوان و در حال توسعه میباشد ، توسعه سریع سرخرود و رشد پیوسته قیمت ملک در این منطقه موجب شده تا خرید زمین در سرخرود یک روش ایده‌ال جهت سرمایه گذاری باشد ، از طرفی ظرفیت و پتانسیل زیادی که سرخرود وجود دارد حاکی از آینده درخشانی است که پیش روی این شهر ساحلی قرار دارد به همین دلیل میتوان گفت که خرید زمین در سرخرود یکی از هوشمندانه ترین و سودآور‌ترین ، روشهای سرمایه گذاری است.

 

 

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان،هماهنگی بازدید و خرید ، تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (999)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 849
نمایش داده شده: 66
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۰۳ ۰۷:۳۲:۰۵
انقضا: ۱۴۰۹-۰۲-۱۱ ۰۶:۲۸:۵۷
دسته بندی: زمین

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر