خرید زمین با پروانه ساخت در سرخرود

بافت شهری سرخرود, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
قیمت: 4,050,000,000 تومان

جزئیات خاص

موقعیت ملک:
قیمت 4,050,000,000
متراژ 225
کد ملک 9013
وضعیت ملک موجود

توضیحات

با سلام


شهر سرخرود ، لوکیشنی جذاب برای اقامت و انتخابی مناسب برای سرمایه گذاری است....❕❕❕


با معرفی زمین آماده ساخت در بافت شهری سرخرود ، در خدمت شما عزیزان هستم....❗️❗️❗️


✖️مـــشـــخـــصـــات زمـــیـــن
✔️۲۲۵ متر
✔️۱۱ متر بر
✔️داخل بافت
✔️کاربری مسکونی
✔️سند تک برگ
✔️پروانه ساخت

 


◾️زمین مد نظر در بافت شهری سرخرود و در یک کوچه ۸ متری و توریست نشین واقع شده است.

◾️این منطقه جز مناطق در حال رشد شهر سرخرود میباشد و برای سرمایه‌گذاری ، لوکیشن ایده‌الی محسوب میشود.

◾️اطراف زمین ساخت و ساز شده و انشعابات کامل نیز سر زمین قرار دارد.

◾️با خرید زمین در شهر سرخرود ، در یکی از جوانترین شهرهای برند مازندران اقدام به سرمایه گذاری میکنید و بدلیل رشد و توسعه سریع این شهر ساحلی ، سرمایه شما نیز به سرعت رشد خواهد کرد.

◾️با خرید زمین و ساخت ویلا در شهر سرخرود ، در زمان اقامت به راحتی میتوانید به تمام امکانات رفاهی ، خدمات شهری و امکانات تفریحی دسترسی داشته باشید و اقامتی لذت بخش را تجربه خواهید کرد.

◾️با خرید زمین و ساخت ویلا در شهر سرخرود ، بدلیل بازار پر رونقِ خرید و فروش ملک در این منطقه ، در آینده به آسانی میتوانید ویلای خود را به فروش برسانید‌.

◾️با خرید زمین و ساخت ویلا در شهر سرخرود ،در زمان اقامت میتوانید از دسترسی به ساحل رویایی این منطقه و تفریحات مهیج ساحلی لذت ببرید و اقامتی خاطره‌انگیز داشته باشید.

◾️با خرید زمین و ساخت ویلا در شهر سرخرود ، میتوانید در یک شهر آرام ، به دور از ترافیک و دغدغه‌های زندگی با آب و هوای مطبوع و دلچسب اقامت داشته باشید و از آرامش این منطقه لذت ببرید‌.

 


⏩مـــعـــرفـــی ســــرخــــرود⏪

◀️سرخرود یکی از جذابترین شهرهای ساحلی استان مازندران می باشد ، این شهر زیبا از شرق به شهر فریدونکنار و از غرب به شهر محمود آباد متصل میشود ، سرخرود یک شهر برند و توریستی است و از هر جهت برای خرید ملک ، اقامت و سرمایه گذاری گزینه‌ی مناسبی میباشد.

◀️اگر در پاییز و زمستان به سرخرود سفر کنید میتوانید از تماشای منظره سحرانگیزِ پرواز و شنای قوهای مهاجر در تالاب این شهر لذت بیرید ، جاذبه‌‌ای شگفت انگیز که هر سال در فصل سرما در تالاب شهر سرخرود بوجود می‌آید و گردشگران بسیار زیادی را از سراسر کشور جذب میکند ، با خرید زمین و ساخت ویلا در شهر سرخرود ، میتوانید از دسترسی آسان و سریع به این جاذبه طبیعی کم‌نظیر بهره‌مند شوید.

◀️سرخرود به عنوان یک منطقه پویا و در حال توسعه شناخته می شود. رشد سریع و حاشیه سودآوری بالا ، این منطقه را به یک گزینه جذاب برای سرمایه گذاران و سازندگان تبدیل کرده است ، اگر الویت شما هم برای خرید ملک در مازندران ، سرمایه‌گذاری میباشد ، با خرید زمین در شهر برند و جوان سرخرود میتوانید به رشد چشمگیر سرمایه خود کمک کنید.

◀️موقعیت جغرافیایی مناسب سرخرود و فاصله کم این شهر تا تهران ، این شهر ساحلی را به یک منطقه اکازیون برای خرید ملک و اقامت تبدیل کرده است ، با خرید زمین و ساخت ویلا در شهر سرخرود ، هر زمان که تمایل داشته باشید به آسانی میتوانید به این بهشت ساحلی زیبا سفر کنید.

◀️از ویژگیهای مهم و فوق‌العاده سرخرود ، میتوان به ساحل رویایی و چشم نواز این شهر زیبا اشاره کرد ، بر خلاف بسیاری از شهرهاي شمال كه ساحل شني آنها بدلیل ساخت و ساز غیر قانونی از بين رفته است ، سرخرود دارای ساحلی وسیع ، پاکیزه و بی نهایت زیباست که نتیجه ساخت و ساز اصولی و رعایت حریم قانونی دریا در این منطقه میباشد ، در واقع اصلی ترین مزیت خرید زمین و ساخت ویلا در شهر سرخرود ، دسترسی به ساحل شنیِ جذاب این منطقه میباشد.

 


لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان،هماهنگی بازدید و خرید ،تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.


شیما قیصریان

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (998)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 951
نمایش داده شده: 45
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۲-۲۹ ۱۰:۴۸:۳۴
انقضا: ۱۴۰۸-۰۸-۱۸ ۱۰:۴۸:۳۴
دسته بندی: زمین

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر