پیش فروش برج نیلی پلاس سرخرود

خط دریا سرخرود, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار

جزئیات خاص

موقعیت ملک: ساحلی
کد ملک ۳۷۱۳

توضیحات

 

با سلام

 

برج نیلی پلاس ،یکی از زیباترین و معروف‌ترین برجهای ساحلی در منطقه برند خط دریا سرخرود میباشد.

در این آگهی با معرفی پروژه نیلی پلاس ۲ در خدمت شما عزیزان هستم....❗❗❗

 

با پیش خرید واحد در پروژه جذاب نیلی پلاس دو ،با شرایط پرداخت آسان ،مالک یک واحد لوکس در یک برج لاکچری و فول امکانات شوید....❕❕❕

 

 

◾بعد از برج رویایی و لاکچری نیلی پلاس یک ،تیم سازنده این برج لوکس در حال ساخت برج باشکوه نیلی پلاس دو میباشند که هم اکنون پیش فروش واحدهای این برج ساحلی آغاز شده است .

 

◾برج نیلی پلاس دو، در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر و در ابتدای بلوار اول ساحلی واقع در منطقه خط دریا سرخرود،در حال ساخت میباشد،این برج ساحلی جذاب پلاک دوم دریا میباشد و فقط چند قدم تا حریم دریا فاصله دارد.

 

 ◾برج نیلی پلاس دو ،شامل ۲۱ طبقه مسکونی میباشد که ۴ طبقه اول آن شامل مشاعات برج میباشد،متراژ واحدهای این برج نیز به این صورت در نظر گرفته شده که از طبقه پنجم تا دهم هر طبقه دارای چهار واحد بوده که سه واحد آن ،دوبلکس شمالی به متراژ ۱۱۰،۱۴۰ و ۱۶۰ میباشد ،این واحدها علاوه بر چشم انداز دریا دارای چشم انداز جنوبی نیز میباشند ،در هر طبقه یک واحد دوبلکس ۱۶۰ متری و جنوبی نیز قرار گرفته شده است.

 

◾از طبقه یازدهم برج نیلی پلاس ۲ به بالا ،هر طبقه دارای چهار واحد فلت میباشد،که شامل ۳ واحد شمالی به متراژ ۱۱۲،۱۱۵ ،۱۴۵ متری و یک واحد جنوبی به متراژ ۹۰ متر است.

 

◾هر یک از واحدهای برج نیلی پلاس ۲،دارای تراس قابل چیدمان و پارکینگ اختصاصی میباشد و دو لاین آسانسور نیز برای این برج ساحلی در نظر گرفته شده است.

 

◾مشاعات و امکانات برج نیلی پلاس ۲،به شرح زیر میباشد...

▪️لابی شیک و‌ مجلل

▪️لابی من

▪️نگهبان

▪️سرایداری

▪️استخر چهار فصل

▪️سونا خشک و بخار

▪️جکوزی

▪️سالن ورزشی

▪️سالن اجتماعات

▪️پانسیون حیوانات خانگی 

▪️فضای سبز

 

 

☑️سرخرود یکی از زیباترین شهرهای ساحلی مازندران است که بی شک دوست داران دریا و برجهای ساحلی به خوبی آن را میشناسند،شهری آرام و زیبا که مابین شهر محمودآباد و فریدون‌کنار واقع شده و فقط ۲۲۰ کیلومتر تا تهران فاصله دارد،در واقع دسترسی آسان یکی از مزایای این شهر ساحلی میباشد و با خرید ملک در سرخرود هر زمان که تمایل داشته باشید به راحتی میتوانید برای تفریح و اقامت به این بهشت ساحلی سفر کنید.

 

☑️سرخرود یک‌ منطقه جوان،برند و در حال رشد میباشد،این شهر جوان دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار زیادی میباشد و به دلیل بازار پر رونق خرید و فروش ملک و جذب درصد قابل توجهی از سرمایه گذاران و خریداران ملک، سرخرود به سرعت در حال رشد و توسعه میباشد و نرخ قیمت ملک نیز در این منطقه پیوسته در حال افزایش است در واقع میتوان گفت که خرید ملک در سرخرود یک روش هوشمندانه جهت سرمایه گذاری است.

 

☑️نوار ساحلی سرخرود زیباترین بخش این شهر توریستی است،ساحلی وسیع،پاکیزه و باشکوه در نگاه اول مجذوب آن خواهید شد ،با وجود رشد و توسعه سریع و وسیع سرخرود،ساخت و ساز اصولی در امتداد ساحل و رعایت حریم قانونی دریا موجب شده تا زیبایی بکر و طبیعی ساحل این منطقه به خوبی حفظ شود و شاید بتوان گفت که اصلی ترین مزیت خرید برج یا آپارتمان در سرخرود ،دسترسی آسان به ساحل رویایی و سحرانگیز این منطقه میباشد.

 

☑️با خرید ملک در سرخرود در هر فصلی از سال میتوانید از سفر به این شهر ساحلی و اقامت در ملک شخصیتان لذت ببرید،سرخرود یک شهر رمانتیک و زیباست ،رودخانه هراز از میان این شهر میگذرد و به دریا میریزد،قوه‌های مهاجر با شروع فصل سرما میهمان تالاب زمستانی این شهر میباشند اما به جز این موارد و طبیعت رویایی این منطقه ،میتوان گفت که مواردی مانند آب و هوای پاکیزه و مطبوع،محیط امن و آرام،امکانات رفاهی و تفریحی کامل و دسترسی آسان از دلایل دیگری هستند که باعث میشوند سفر به سرخرود در هر زمانی از سال تجربه‌ای هیجان انگیز و لذت بخش باشد.

 

☑️خط دریا یا بلوار دریا،پایتخت برجهای ساحلی مازندران و یکی از معروف ترین مناطق ساحلی در شمال کشور میباشد که در ضلع شمالی شهر سرخرود و در امتداد نوار ساحلی این شهر واقع شده است به طوری که بیشترین فاصله آن تا دریا فقط ۵۰۰ متر میباشد.

 

☑️خط دریا یک منطقه لوکس و کاملا توریست نشین میباشد به همین دلیل دارای تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز ساکنین میباشد و از طرفی به دلیل فاصله کم اسن منطقه تا مرکز شهر سرخرود ،دسترسی آسان و سریع به امکانات و خدمات شهری نیز برای ساکنین منطقه خط دریا امکان پذیر میباشد.

 

☑️از ویژگیهای بارز منطقه خط دریا،تنوع بسیار زیاد برج و آپارتمانهای ساحلی میباشد که هر سلیقه‌ای را پوشش میدهد،اگر شما هم قصد خرید برج یا آپارتمان در سرخرود را داشته باشید به آسانی میتوانید از میان فایلهای متنوع این منطقه،واحد دلخواه خود را بیابید.

 

 

 

 

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان،هماهنگی بازدید و خرید ،تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

 

شیما قیصریان

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (999)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 680
نمایش داده شده: 113
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۶-۲۹ ۰۸:۲۴:۰۲
انقضا: ۱۴۰۹-۰۲-۱۱ ۰۶:۲۸:۵۷
دسته بندی: آپارتمان

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر