پیش فروش برج آریا ۳ سرخرود

خط دریا سرخرود, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار

جزئیات خاص

موقعیت ملک: ساحلی
کد ملک ---

توضیحات

 

 

با سلام

 

اگر به دنبال یک فرصت ایده‌ال جهت خرید واحد در یک برج لوکس ساحلی،واقع

 

در یک منطقه برند هستید....؟!؟!؟!؟!

 

لطفا تا انتهای این آگهی با من همراه باشید...❕❕❕

 

پیش فروش واحدهای برج آریا ۳ سرخرود با شرایط پرداخت عالی ،آغاز شد...❗❗❗❗

 

فرصتی مناسب برای اینکه واحد رویایی خود را به صورت اقساطی خریداری نمایید....❕

 

 

 ✔️برج آرایا ۳، یکی از خاص‌ترین پرژه‌های در حال ساخت سرخرود میباشد،این برج در بلوار اول ساحلی در منطقه خط دریا واقع شده است و توسط یکی از سازندگان مطرح منطقه طراحی شده است.

 

✔️برج آریا ۳ در زمینی به مساحت  ۱۰۵۰ متر مربع بنا شده است،دو نبش بودن زمین این برج باعث شده تا برج ساحلی آریا ۳ به سه جهت شمالی ،شرقی و جنوبی چشم انداز داشته باشد و واحدهای برج فوق‌العاده دلباز و نورگیر باشد.

 

✔️برج آرایا ۳، شامل ۲۵ طبقه میباشد که طبقه اول تا سوم برج به مشاعات آن اختصاص یافته است ،مشاعات این برج جذاب شامل لابی مجلل،پارکینگ اختصاصی برای هر واحد،سالن اجتماعات و سالن ورزشی با امکانات کامل میباشد.

 

✔️متراژ واحدهای این برج ساحلی زیبا به این صورت میباشد که از طبقه چهارم تا هشتم برج،هر طبقه دارای سه واحد به متراژ ۹۰ متر،۱۲۰ متر و ۱۵۰ متر میباشد،از طبقه نهم تا دوازدهم برج،هر طبقه دارای دو واحد به متراژ ۱۷۰ متر و ۲۰۰ متر میباشد،از طبقه سیزدهم به بالا نیز هر طبقه دارای یک واحد به متراژ ۳۷۰ متر میباشد.

 

✔️تمامی واحدهای برج آریا ۳ دارای تراس شمالی و چشم انداز دریا میباشند ،علاوه بر این چشم انداز فوق‌العاده دشت و شالیزارهای سرسبز از سمت جنوبی برج ،لذت اقامت در این برج رویایی را دو چندان خواهد کرد،واحدهای شرقی برج و طبقات تک واحدی برج با دسترسی به چشم انداز شرقی ،فضایی غرق نور ،فوق‌العاده دلباز و خوش منظره را به شما عرضه میکند.

 

 

 

◀️سرخرود یک شهر ساحلی زیباست که در امتداد دریای خزر و مابین شهر محمودآباد و فریدون کنار واقع شده است،یکی از ویژگیهای خاص سرخرود ،دسترسی بسیار آسان به این منطقه میباشد،سرخرود فقط ۳ ساعت با تهران فاصله دارد به همین دلیل با خرید برج یا آپارتمان در سرخرود هر زمان که تمایل داشته باشید به راحتی میتوانید به این بهشت ساحلی سفر کنید و از اقامت در واحد رویایی خود لذت ببرید.

 

◀️سرخرود جوانترین منطقه برند ساحلی در مازندران است ،این شهر رویایی محبوبیت بسیار زیادی در میان خریداران ملک، سرمایه گذاران و سازندگان دارد‌ و به همین دلیل بازار خرید و فروش ملک در این منطقه بسیار پر رونق بوده و این شهر ساحلی پیوسته در حال رشد و  توسعه میباشد و این امر موجب شده تا نرخ قیمت ملک در سرخرود دائما در حال افزایش باشد و دلیل جذابیت منطقه سرخرود در میان خریداران ملک و سرمایه گذاران نیز همین میباشد،سرخرود یک شهر بسیار جوان است و ظرفیت بسیار زیادی برای رشد و پیشرفت دارد و میتوان پیشبینی کرد که آینده این شهر ساحلی بسیار درخشان خواهد بود در واقع میتوان گفت که خرید ملک در سرخرود یکی از هوشمندانه ترین روشهای سرمایه گذاری است.

 

◀️نوار ساحلی سرخرود یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی در مازندران است ،ساحلی باشکوه،پاکیزه و‌ چشم نواز که اقامت در سرخرود را به تجربه‌ای جذاب و هیجان انگیز بدل میکند،با وجود رشد و توسعه سریع در سرخرود،ساخت و ساز اصولی در امتداد ساحل و رعایت حریم قانونی دریا موجب شده تا زیبایی طبیعی ساحل این منطقه به خوبی حفظ شود،با خرید ملک و اقامت در سرخرود به یکی از رویایی ترین سواحل شمالی دسترسی خواهید داشت.

 

◀️خط دریا  یا بلوار دریا یک منطقه لوکس ساحلی است که در ضلع شمالی شهر سرخرود و در امتداد نوار ساحلی این شهر واقع شده است به طوری که بیشترین فاصله آن تا دریا ۵۰۰ متر میباشد،اصلی ترین مزیت خرید ملک در خط دریا سرخرود را میتوان در حفظ ارزش سرمایه شما در گذر زمان،دسترسی راحت به دریا و تفریحات ساحلی و  دسترسی به امکانات و خدمات شهری دانست.

 

◀️خط دریا سرخرود بدلیل ساخت و ساز گسترده برج و آپارتمانهای ساحلی به عنوان پایتخت برجهای ساحلی مازندران شهرت یافته است ،یکی از مزیتهای عالی این منطقه تنوع بسیار زیاد واحدهای ساحلی میباشد،اگر شما هم دوست دار دریا و برجهای لاکچری هستید به راحتی میتوانید واحد دلخواه خود را در این منطقه بیابید‌.

 

◀️بلوارهای عریض و‌ منظم خط دریا از ایجاد ترافیک حتی در شلوغ‌ترین ساعات روز نیز جلوگیری میکند در واقع یکی از مزایای عالی منطقه خط دریا آرامش همیشگی این منطقه میباشد،خط دریا یک منطقه کاملا توریست نشین میباشد و غالب ساکنین منطقه فقط به قصد تفریح و سپری کردن اوقات فراغت از ملک‌ خود استفاده میکنند به همین دلیل محیط این منطقه در بیشتر روزهای سال فوق‌العاده دنج و آرام است.

 

 

 

 

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان ،هماهنگی بازدید و خرید تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

 

شیما قیصریان

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (998)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 670
نمایش داده شده: 109
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۶-۱۹ ۰۹:۴۷:۰۳
انقضا: ۱۴۰۹-۰۲-۱۱ ۰۶:۲۸:۵۷
دسته بندی: آپارتمان

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر