پیش فروش آپارتمان ساحلی آریامهر در سرخرود

خط دریا سرخرود, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار

جزئیات خاص

موقعیت ملک: ساحلی
کد ملک 8178

توضیحات

 

با سلام

 

خط دریا سرخرود پایتخت برج‌ و آپارتمانهای ساحلی مازندران میباشد..❕❕❕❕

 

اگر شما هم قصد خرید ملک،اقامت و سرمایه گذاری در یکی از قوی ترین لوکیشنهای مازندران را دارید و به دنبال خریدی آسان با شرایط پرداخت عالی هستید ...؟!؟!؟!

 

 

پیش خرید واحد در پروژه ساحلی آریامهر  را به شما پیشنهاد میکنم.....❗❗❗

 

 

 

◾این پروژه جذاب در موقعیت مکانی بسیار ایده‌ال و در فاصله بسیار کمی از حریم ساحل ،در منطقه برند خط دریا سرخرود واقع شده است

 

◾متراژ زمین پروژه آریا مهر خط دریا، ۱۸۰ مترمربع بوده و دارای ۸ طبقه میباشد،طبقه اول این آپارتمان دارای یک واحد ۱۳۰ متری دو خواب میباشد و از طبقه دوم تا ششم نیز هر طبقه دارای یک‌ واحد ۱۵۰ متری سه خواب میباشد،طبقه ۷ و ۸ این سازه نیز دارای پنت‌‌هاوس دوبلکس میباشد.

 

◾پروژه آرایامهر با استفاده از متریال با کیفیت و تجهیزات جدید ساخته و ساختمانی خوش ساخت و مستحکم میباشد،این پروژه ۱۴ متر شمع کوبی شده و در مقابل زلزله و حوادث طبیعی بسیار مقاوم میباشد.

 

◾تمام واحدهای پروژه آرایا مهر دارای تراس کاربردی و پنجره‌های قدی میباشند،با پیش خرید واحد در پروژه آریامهر خط دریا به آسانی و با چند قدم پیاده روی میتوانید به ساحل دسترشی داشته باشید و از تماشای منظره رویایی دریا لذت ببرید.

 

 

 

✖️اطلاعات تکمیلی در رابطه با سرخرود و خط دریا ✖️

 

✔️سرخرود نزدیکترین شهر ساحلی به تهران است ،یک شهر آرام و رویایی که مابین شهر محمودآباد و فریدون کنار و در امتداد دریای خزر واقع شده است،دسترسی آسان یکی از مزیتهای فوق‌العاده این منطقه میباشد،با خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود هر زمان که تمایل داشته باشید به آسانی و با ۳ ساعت رانندگی میتوانید به این بهشت ساحلی برسید و از اقامت در طبیعت رویایی مازندران لذت ببرید.

 

✔️زیباترین بخش شهر سرخرود،نوار ساحلی این منطقه میباشد،ساحل شنی سرخرود یکی از جذابترین و باشکوه‌ترین سواحل شمال کشور است،با وجود رشد و توسعه سریع سرخرود،ساخت و ساز اصولی در امتداد ساحل و رعایت حریم قانونی دریا موجب شده تا زیبایی و جذابیت طبیعی ساحل این منطقه به خوبی حفظ شود،با خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود دسترسی آسان و همیشگی به رویایی‌ترین ساحل شنی مازندران برای شما فراهم خواهد شد. 

 

✔️طبیعت زیبای سرخرود فقط محدود به نوار ساحلی این منطقه نمیباشد،با خرید آپارتمان و اقامت در سرخرود میتوانید به دشتهای سرسبز،آبندانهای چشم نواز،رودخانه و روستاهای زیبای این منطقه دسترسی داشته باشید اما مهم‌ترین و خاص ترین جاذبه‌طبیعی این منطقه تالاب پرندگان سرخرود میباشد،این تالاب هر ساله از فصل زمستان تا بهار میزبان هزاران قوی مهاجری است که در مسیر مهاجرت خود مدتی را هم میهمان شهر سرخرود هستند،حضور این پرندگان یکی از باشکوه‌ترین و سحرانگیز مناظر طبیعی را در سرخرود به وجود می‌آورد.

 

✔️سرخرود با وجود اینکه یکی از مناطق برند مازندران است ،یک شهر جوان و در حال توسعه میباشد،محبوبیت زیاد سرخرود و ظرفیت فراوانی که در این منطقه وجود دارد باعث شده تا آینده این شهر ساحلی بسیار درخشان باشد به همین دلیل خرید آپارتمان در سرخرود یک روش ایده‌ال و هوشمندانه جهت سرمایه گذاری است.

 

✔️خط دریا یا بلوار دریا ،پایتخت برجهای ساحلی مازندران بوده و یکی از لوکس‌ترین مناطق برند در شمال کشور است،خط دریا در ضلع شمالی شهر سرخرود و در امتداد نوار ساحلی این شهر واقع شده است به طوری که بیشترین فاصله آن تا دریا فقط ۵۰۰ متر میباشد،پس اگر دسترسی آسان و سریع به دریا یکی از الویتهای شما در زمان خرید ملک میباشد،خرید آپارتمان یا برج در خط دریا سرخرود ،گزینه‌ای ایده‌ال برای شما خواهد بود.

 

✔️خط دریا یک منطقه کاملا توریست نشین است ،پس اگر شما هم جز افرادی هستید که میخواهند در زمان اقامت خود  ،به راحتی به تفریح ،برگزاری جشن و دورهمی بپردازید و نگرانی بابت ایجاد مزاحمت برای ساکنین منطقه نداشته باشید،خرید ملک در خط دریا سرخرود،انتخابی مناسب برای شما خواهد بود،محیط شاد و مفرح خط دریا ،مکانی ایده‌ال برای گذراندن تعطیلات و اوقات فراغت شما میباشد.

 

 

 

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان،هماهنگی بازدید و خرید تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

 

شیما قیصریان

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (998)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 709
نمایش داده شده: 154
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۸-۰۶ ۱۰:۳۳:۵۸
انقضا: ۱۴۰۹-۰۲-۱۱ ۰۶:۲۸:۵۷
دسته بندی: آپارتمان

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر