پیش‌فروش آپارتمان ساحلی در سرخرود

خط دریا سرخرود, سرخ رود - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار

جزئیات خاص

موقعیت ملک: ساحلی
کد ملک ۳۷۳۲

توضیحات

 

 

با سلام

 

پیش فروش آپارتمان ساحلی در منطقه برند خط دریا سرخرود،با شرایط پرداخت عالی و آسان ،آغاز شد...❗❗❗❗

 

 

   ❌فرصتی فوق‌العاده جهت خرید ملک و سرمایه گذاری در منطقه برند خط دریا ❌

 

 

اگر شما هم قصد خرید آپارتمان اقساطی را دارید یا به دنبال یه فرصت جهت سرمایه گذاری تضمینی در یک لوکیشن برند هستید...؟!؟! این آگهی را از دست ندهید.....❕❕

 

 

◾این آپاراتمان ساحلی در منطقه برند خط دریا و در زمینی به مساحت ۶۸۰ متر مربع در حال ساخت بوده و دارای ۱۴ طبقه میباشد.

 

◾برای هر یک از طبقات این پروژه ۲ واحد در نظر گرفته شده است یکی از واحدها ۱۵۵ متری و دو خواب و واحد دیگر ۱۸۵ متری و ۳ خواب میباشد.

 

◾تمامی واحدهای این آپارتمان خوش ساخت دارای تراس قابل چیدمان و پارکینگ اختصاصی میباشند.

 

◾از امکانات و مشاعات این پروژه میتوان به جکوزی ،جیم با امکانات کامل ورزشی ،آمفی تئاتر و لابی،اشاره نمود.

 

◾موقعیت مکانی ایده‌ال این آپارتمان دسترسی آسان به دریا و تفریحات ساحلی را با چند دقیقه پیاده روی امکان پذیر میسازد 

 

 

 

✔️سرخرود یکی از جذابترین مناطق مازندران میباشد که در امتداد دریای خزر و‌ مابین شهر محمودآباد‌ و فریدون کنار واقع شده است،سرخرود نزدیکترین شهر ساحلی به تهران است به همین دلیل با خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود ،هر زمان که تمایل داشته باشید به راحتی و با ۳ ساعت رانندگی میتوانید به این بهشت ساحلی برسید و از اقامت در آپارتمان خود لذت ببرید‌.

 

✔️اصلی ترین مزیت خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود دسترسی به ساحل رویایی و باشکوه این منطقه میباشد و بهره‌مندی از چشم انداز رویایی آن میباشد،ساحل سرخرود یکی از جذابترین سواحل ماسه‌ای در شمال کشور میباشد ،ساخت و ساز اصولی در امتداد نوار ساحلی سرخرود و رعایت حریم قانونی دریا موجب شده تا زیبایی بکر و طبیعی ساحل این منطقه به خوبی حفظ شود.

 

✔️سرخرود یکی از ایده‌ال‌ترین شهرهای مازندران جهت سرمایه گذاری است،سرخرود جوانترین منطقه برند ساحلی در شمال کشور میباشد که به سرعت در حال رشد و‌ توسعه میباشد این موضوع باعث شده تا قیمت ملک در سرخرود با سرعت بیشتری نسبت به مناطق دیگر مازندران افزایش یابد،علاوه بر این ،سرخرود دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار زیادی است و آینده درخشانی را پیش روی دارد به همین دلیل میتوان گفت که خرید ملک در سرخرود یکی از هوشمندانه‌ترین روشهای سرمایه گذاری است.

 

✔️خط دریا یا بلوار دریا مهم‌ترین منطقه در شهر زیبای سرخرود است که در امتداد نوار ساحلی آن ،واقع شده است،خط دریا سرخرود ،پایتخت برجهای ساحلی مازندران است و بارزترین ویژگی این منطقه تنوع بسیار زیاد برج و آپارتمانهای ساحلی میباشد .تنوع زیاد برج و آپارتمان ساحلی در بلوار دریا سرخرود یکی از دلایل جذابیت این منطقه در میان خریداران ملک و سرمایه گذاران میباشد و موجب شده تا بازار خرید و فروش ملک در این منطقه بسیار پر رونق باشد.

 

✔️خط دریا یکی از مناطق لوکس و توریست نشین مازندران میباشد،این منطقه دارای بلوارهای عریض میباشد به همین دلیل حتی در شلوغ‌ترین ساعات روز نیز ترافیکی در این منطقه وجود ندارد،در واقع اصلی ترین مزیت خرید ملک و اقامت در خط دریا سرخرود،آرامش است‌.

 

✔️خط دریا یکی از مناطق لاکچری در شمال کشور است و دارای تمامی امکانات رفاهی و تفریحی مورد نیاز شما میباشد و از طرفی بدلیل فاصله بسیار کم این منطقه تا مرکز شهر،با خرید آپارتمان و اقامت در خط دریا سرخرود به آسانی میتوانید به امکانات و خدمات شهری دسترسی داشته باشید.

 

 

 

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان،هماهنگی بازدید و خرید تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

 

شیما قیصریان

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (998)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 677
نمایش داده شده: 112
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۶-۲۸ ۰۷:۵۹:۱۴
انقضا: ۱۴۰۹-۰۲-۱۱ ۰۶:۲۸:۵۷
دسته بندی: آپارتمان

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر