برج رویا رزیدنس نمک آبرود

چالوس - آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار

جزئیات خاص

موقعیت ملک: شهرکی
کد ملک ---

توضیحات

با سلام


پیش فروش برج باشکوه رویا رزیدنس چالوس آغاز شد....❗️❗️❗️

 

برج رویا رزیدنس یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های در حال ساخت در بهشت مازندران است ، الماسی زیبا در میان کوه ، جنگل و دریا که امکان تجربه یک زندگی رویایی را برای شما فراهم خواهد کرد.....❕❕❕

 

 

✖️معرفی بـــــرج رویـــــا رزیــــدنــــس✖️


✔️برج رویا رزیدنس در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ متر و در شهرک توریستی و تفریحی نمک آبرود واقع شده است.


✔️این پروژه لوکس دارای ۲۵ طبقه و در مجموع ۱۰۰ واحد مسکونی میباشد ، برج رویا رزیدنس دارای سازه اسکلت فلزی از نوع پیچ و مهره‌ای بوده و با استفاده از متریال و مصالح مدرن و وارداتی در حال ساخت میباشد ، از ویژگیهای خاص این برج میتوان به معماری بسیار زیبا با استفاده از به روزترین تکنولوژیهای روز اروپا ، اشاره نمود.


✔️واحدهای برج رویا رزیدنس نمک آبرود ، در ۸ پلن مختلف در نظر گرفته شده‌اند ، این پروژه لاکچری دارای واحدهای حدودا ۱۲۰ متری دو خواب با دید دریا ، واحدهای حدودا ۱۲۸ متری دو خواب با دید دریا ، واحدهای ۱۵۵ دو خواب با دید کوه و دریا ، واحدهای ۱۴۷ متری دوبلکس و سه خواب با دید دریا ، واحدهای حدودا ۱۸۰ متری با دید کوه و دریا ، واحدهای حدودا ۲۰۰ متری سه خواب با دید دریا و کوه و در نهایت واحدهای ۳۲۰ متری سه خواب به همراه سوئیت مجزا و چشم انداز کوه ، دریا و جنگل میباشد ، با توجه به تنوع عالی متراژ واحدهای این برج لوکس ، خریداران محترم میتوانند متناسب با بودجه و سلیقه خود نسبت به پیش خرید واحد در برج رویا رزیدنس نمک آبرود اقدام نمایند.


✔️برج رویا رزیدنس در طبقات نهم و دهم ، بیست و بیست و یکم ، دارای تراس عمومی میباشد ، فضایی جذاب که با حذف ۶ واحد در هر طبقه ایجاد شده و ساکنین برج میتوانند از این فضا برای سرو غذا و نوشیدنی ، مطالعه و ... همراه با چشم انداز کوه و دریا ، استفاده کنند.

 

◾️امکانات و مشاعات برج رویا رزیدنس مازندران ، به شرح زیر میباشد...

▪️۱۲۰۰ متر لابی شیک و باشکوه به صورت دوبلکس

▪️سه طبقه پارکینگ

▪️تراس عمومی به مساحت ۳۰۰ متر در طبقه ۹ و ۱۰ به همراه رستوران ، کافی شاپ و...

▪️تراس عمومی به مساحت ۱۵۰ متر در طبقه ۲۰ و ۲۱

▪️روف ‌گاردن دارای استخر ، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و کافی شاپ با چشم انداز کوه و دریا

▪️باند هلیکوپتر

▪️۳ لاین آسانسور از بهترین برند اروپایی

▪️سالن همایش

▪️سینما

▪️رستوران

▪️سالن بازی و سرگرمی کودکان

▪️سالن بیلیارد ، فوتبال دستی و تنیس

▪️لاندری

▪️کارواش

▪️فضای سبز به همراه آلاچیق و آبنما

▪️آشپزخانه مدرن و فول فرنیش با برند خارجی در تمام واحدها

 

 

 

⏪اطـــــلاعـــات تــکــمــیــلی⏩


◀️شهرک توریستی نمک آبرود یک منطقه تقریحی لوکس و‌ زیبا در بهشت رویایی مازندران است ، این منطقه جذاب ۶۵۰ هکتار مساحت داشته و در سال ۱۳۶۷ در حد فاصل دریا و جنگل به بهره‌برداری رسیده است.


◀️برای رسیدن به این شهرک بینظیر ، باید از چالوس ، مسیر غرب و به سمت تنکابن را پیش بگیرید. بعد از ۱۲ کیلومتر مسافت به نمک آبرود خواهید رسید.


◀️نمک آبرود به دو قسمت توریستی و مسکونی تقسیم می‌شود که ورود به بخش مسکونی آزاد و رایگان است اما برای ورود به بخش تفریحی باید ورودی پرداخت کنید.


◀️شهرک توریستی نمک آبرود امکانات گردشگری و تفریحی فرادانی را در خود جای داده است که فرصت مناسبی برای کسب تجربه های هیجان انگیز می باشد. یک از مهم ترین و زیباترین جاذبه های این شهرک می توان به وجود تله کابین اشاره کرد. این شهرک از دو خط مجزا تله کابین تشکیل شده که سال احداث اولین خط، سال 1370 می باشد که از سطح زمین شروع شده و تا بالای رشته کوه البرز ادامه دارد.سایر امکانات تفریحی نمک آبرود شامل دریاچه مصنوعی، پیست اسب سواری، زمین تنیس، پرواز با هواپیماهای دو نفره، دوچرخه سواری، اسکیت، سورتمه سواری، کارتینگ، زیپ لاین، پینت بال، پل معلق، مراکز خرید، رستوران ها و … می باشد ، با پیش خرید واحد در برج رویا رزیدنس مازندران به آسانی به امکانات تفریحی شهرک نمک آبرود دسترسی خواهید دلشت و میتوانید اقامتی هیجان انگیز و لذت بخش را تجربه نمایید‌.

 

لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر،مشاوره رایگان،هماهنگی بازدید و خرید تماس بگیرید.

با افتخار هر روز هفته از ۸ صبح الی ۱۰ شب پاسخگوی شما هستم.

شیما قیصریان

اطلاعات تماس شیما قیصریان
ایجادشده توسط
nefar - logo
شیما قیصریان (998)
نام و نام خانوادگی: شیما قیصریان
نام مشاور املاک: مشاور املاک نفار
تلفن همراه: 09..........نمایش شماره
تلفن ثابت: ---
آدرس: آدرس: مازندران، سرخرود، املاک نفار
تماس با کارشناس

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 973
نمایش داده شده: 73
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۲۱ ۰۹:۱۱:۵۸
انقضا: ۱۴۰۸-۰۹-۱۱ ۰۹:۱۱:۵۸
دسته بندی: آپارتمان

نظرات کاربران

اضافه کردن نظر